tisdag 16 mars 2010

Stockholmsresa & spela in för Melodifestivalen!

Jag åkte till Stockholm och under vägen körde vi på en älg så att vi vart en timme försenad, men det vart en sväng till Sthlm för att träffa lite vänner, shopa, gå på dejt, träffa vänner & annat. Det var även att festa i två dagar & fy vad bakis man vart. Träffa Anders, Jonas, Malte, Daniel, Mormor, Kusin & faster.

Några av dom jag träffade, kompisar, dejter & annat. Vilka som är vilka får ni väl tro bäst vad ni vill om! Hahaha...

Jag träffade min mormor en dag & hon bjöd på middag; pasta & köttfärssås. Vi kollade på TV, pratade en massa & vi pratade även om att hon vill skaffa en liten hund. Det var en supermysig dag hos henne & hon verkar tycka om Lucky väldigt mycket, fast Lucky är ett litet busfrö. Hon vill dock ha en hund med lite mer päls typ en Bichon Frisé, Shi Tzu, Lhasa Apso, Pomeranian el. någon annan liten fluffig & pälsig ras.

Träffade även min trevliga kusin Sebastian som jag bjöd på middag & pratade en massa med.

Melodifestivalen: Edward & Daniel (främst Daniel) som frågade om jag ville vara med. Det spelades i på "Torget. Restaurang & Bar" Så att jag när jag nu var i Sthlm, så tyckte jag det var en kul grej & jag fick ju vara med i en sketch till delfinalen i Malmö som statist. Syns mest hela tiden i bakgrunden & någon ansiktbild med. Denna med att Dolph ska infiltrera Gaymaffian. Var en heldag att filma & umgås med jätte trevliga människor, även Dolph Lundgren & Rickard Wolff som är otroligt trevliga. Tyvärr fick vi inte fota där pga sekretessen, men nu är det bara att kolla på; http://www.youtube.com/watch?v=Vqz62xToUTE

Jag hade en underbara resa i Stockholm, träffade mycket trevliga & mysiga människor & hade det riktigt mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar