onsdag 7 april 2010

Fått PENGAR, men för lite!

Jag har fått pengar nu från socialen, men fan vad sur jag blir. Varför har jag fått 1400 kr. mindre än vad jag ska ha. Har ringt & sagt åt vad är det här & bett att handläggaren ska ringa upp mig, jag hoppas att hon nu gör det. Annars har inte jag råd att leva den här månaden.

Jag brukar få 6400 kr. nu har jag bara fått 5070 kr. Varför?! Jag sköter ju min kurs som jag ska till fullo. Receptionen ringde upp mig, hon fråga om jag hade fått något papper dom skickat ut. Nej, det har jag inte så hon ska nu skicka det igen.

Ja Herregud vad det ska vara strul med alla deras utskick som inte kommer fram, när dom ska sätta in pengarna i tid, att få tag i dom, att dom ringer en om man lämnar meddelanden m.m. Allt är det problem med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar