torsdag 8 april 2010

Onsdag...Jobbpunkt & Shopa lite!

Hade jobbkursen som vanligt & fram till 16.00. Skulle träffat Adam sedan, men han hörde inte av sig via sms el. svara då jag ringde honom, så han får skylla sig själv. Jag åt mörkt bröd, 4 mackor med kyckling & curry guck & en skivad advokado på dom med till lunch idag vid 12.00.

Verum drickyogurt som är laktosfri. Supergod.

Åkte in till stan. Var på Myrorna.

Köpte bl a detta. En bok om Egyptisk mytologi. "Gudar & Faraoner i den Egyptiska Mytologin. & nedan Indiska mässingssaker. 1 st. vas, 1 st. ljusstake & 1 st. rökelsekar.

efter det vart det Bra Begagnat, men hittade inget kul där alls.

Brothers. i gallerian "Träffpunkt" Klädbutik för män. Kolla lite nya dom öppnat på övervåningen.

Vart att ta sig till Åhlens sen.

70 % rea på bokreapriset. Skulle gått på 360 något utan procenten, men nu fick jag dessa tre böcker för 98kr. Första: "Tinas kök" Tina Nordström., Andra: "Natur Kosmestik". Om hur man gör olika naturliga naturskönhetsmedel, schampo, tvål & annat. & Tredje: "Överlevandshandbok". Hur man överlever i naturen i alla klimat till lands & till sjöss. Man kan lära sig allt möjligt som hur man hittar mat, bygger fällor, binder flugor & annan fiskeutrustning, jaktredskap, göra upp eld, flå fisk & massa mer. Jag vill lära mig allt inom just sånt här & vill ta jaktlicens & börja fiska med sedan.

Indiska. Kollade mest funderade på om jag skulle köpa någon stor lykta men lugnar mig med det tills jag köpt all mat & sånt till djuren jag & dom behöver. Var även på VILLAGE & ENTRÈ, men hittade inget jag tyckte att jag behövde. Cyklade sedan vidarre.

Rusta. Pringles Chips för 14.90 kr/st. köpte 2 st. & en Roll on.

Lidl. Köpte 3 st. läsk lime/apelsin/cola, 2 st. kartonger med müslibars/8st. i varje, kryddor, limpa, Ideal makaroner, strips, Taco sauce, Sweet chilisauce & 8st. Kiwi för 10 kr.

Halv åtta hos Mig. Hemma hos vinkungen Bengt Fritchioffson som serverade Torkat griskött & Mögelostar, Lammracks, Plommonsufflé m.m. Hans middagsgäster var Monica Dominique (sångerska & skådespelerska), Adam Tensta (rappare) & Alexandra Pascalidou (programledare & debatör).

Anna Anka söker assistent. Den berömda bitechen som alla Älskar att hata el. man Bara Älskar! Dom assitenttävlande ska hitta sponsorer till Anna Anka. Gick väl inte riktigt som man tänkt sig. Bästa tyckte jag var dom som fick ett förretag att fixa till hennes hemsida gratis & göra reklam för henne.

Fuskbyggarna. Om hantverkare som inte gör sina jobb ordentligt & dom som blir lidande av det. I detta fall var det en familj med ett badrum som skulle renoveras av Petri Veteläinen Det skulle ta 2 veckor men tog över 2 1/7 månad. & fick göras om flera gånger. Gick på över 100.000 kr & det vart fortfarande inte bra. Fakturanumret gick till en underklädes förretag "Tease me Please me". Helt sjukt! Martin Timell & Lennart Ekdahl som huvudsakliga programledare.

Sms:at med Adam, Camilo Alexander, Mikaela & Joacim bl a. men vart sen att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar