onsdag 7 april 2010

Tisdag eftermiddag/kväll! Krokusar & hos Ida & Andreas!

När jag cykla hem från jobbkursen så var jag tvungen att stanna innan jag kom upp till Vivalla centrum där det var så så vackra Krokusar & fullt med dom överallt där dom poppa upp ur gräsmattorna & gruset.

Vackra knallgula Krokusar.

Ensam, vit med lila ränder.

Vita med lila ränder.

Väldigt vit med någon lila rand.

Mest gula Krokusar, sen lila & minst av dom vita med lila inslag. Jag ringde Andreas för att kolla om han & hans flickvän Ida var hemma. Jag ville träffa dom en stund, speciellt Ida som jag inte har träffat på jätte, jätte länge!

Ida & Andreas. Dom är så söta tillsammans.

Deras ena katt Sigge som är så söt. Blandning mellan en Chinchillaperser & en Sköldpaddsfärgad perser. Den andra katten dom har är en svartvit Norsk Skogskatt. Sigge vart väldigt förtjust i Mig. Ida tyckte att det var kul då han sällan tycker om folk så snabbt & så intensivt.

Han gillade även att busa.

Ja kul, kul att busa.

Nu vart jag trött, orkar inte mer! ;oP

Äntligen hemma. Husbygg, Inrednings & Trädgårdsprogram. Lampskärmar, Odlingslådor & ett tonårsrum gjordes om.

Desperate Housewifes.

Cougartown. Love It! En fantastisk serie. Så himla rolig!

The New Adventures of Old Christine.

Sms:a lite med folk, sen skulle jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar