fredag 30 april 2010

Fredag...Fram till 12.00.

Idag har vi bara en halvdag på kursen & jag kommer därför att inte vara tillgänglig på datorn på eftermiddagen då jag inte fått mitt internet än, men det borde komma i nästa vecka, annars måste jag ta & ringa tele2. För Er som vill ha tag i mig & som har mitt mobil.nr. får ringa mig. Har just nu inga pengar på mobilen & ska fylla på den så fort jag har fått pengar, har Tele2 Comviq.

Jag ska lämna CV & Personligt brev på ett restaurangjobb & jag hoppas verkligen att jag ska få det. Är på en Restaurang jag ofta ätit på & som har en riktigt härlig atmosfär.

Alla får ha en Riktigt Bra Valborgsmässoafton med massa kul vid den sköna brasan & med en massa vackra fyrverkerier. Tänk dock på att akta fingrarna & att inte skjuta i tät begyggt område. Tänk på dom djur & människor som är rädda för smällare.

Jag ska ta det lugnt & skönt med att bara mysa en massa med film & djuren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar