tisdag 27 april 2010

Måndag...Kompisar! Rickard & hans mor. TV-kväll & Sami!

Jag har nu igen min jobbkurs under veckan efter denna roliga helg med Camilo.

Jimmie L. ringde men jag hade inte tid att prata under dagen. En chat & telefonkompis. Kollat jobb, facebook, qruiser m.m. Skrivit i min blogg också.

Jimmy B (min konstnärspolare), Camilo Alexander (min kompis), Magnus (en bekant), Alice (kompis & hundtjej), Kalle (Hästintresset tillsammans), Kamaran (en bekant) som jag fick reda på är kär i mig, Albin (exet) Han & jag hade en hel del att prata om då jag inte var så glad på honom. Pratat med en hel del andra vänner med & några killar jag trodde var mina vänner, men som visar mer intresse. Vad är det här. Varför är plötsligt alla killar kära i mig för?!

Till lunch har jag ätit en jätte härlig fisk & skaldjurs soppa som jag gjorde av resterna på fisk & skaldjursgrytan jag hade. Jag drygade ut den med lite mer grädde, kräftspad & lite mer kräftstjärtar.

Jag chatade med jätte gulliga Rikard på MSN om lite allt möjligt bl a. trädgård, kärlek, om Albin som ja, vi går inte in på det & poesi. Rikard, han är så mysig att prata med. Tycker jätte mycket om honom. Pratade även med hans mor på MSN. Vi pratade om trädgård, katter, hundar & kattfoder. Om att Royal Canin fodret inte är något bra tycker jag. Jag kan inte ha det till varken mina katter el. hund då dom får eksem & klåda av deras foder. Kändes bra att prata med henne då jag vill att hon ska lita på mig, för att jag ska få träffa hennes son. Hon ska veta att jag respekterar hennes sätt att vara beskyddande emot sin son, skulle jag vara med om jag hade barn & men jag är en supersnäll & gullig kille som bara är fylld av kärlek & godhet & vill folk & hennes son väl.

Vid 16.00 så slutade jag & cyklade hemåt. När jag var hemma så tog jag & gick ut med lilla Lucky.

Jimmie L. ringde för att han ville prata en stund. Han ville prata om lite allt möjligt bl a. om hur jag mår?! Vad som händer i livet?! Om min blogg m.m.

Grand Design. Inrednings, Design & Husbyggande. Dom gjorde olika kreaktioner med glas, trä, betong, stål & annat. Riktigt häftiga kreaktioner av olika konstarter. Sen bara legat & degat en massa & kollat TV.

The City. Om Tjejerna i New York som alla jobbar för olika firmor som Elle m.fl.

Brooke Knows Best. Hon har det svårt med att hennes föräldrar har skilt sig. Hennes pappa Hulk Hogan har träffat en ny kvinna som Brooke ändå gillar, men hon kan inte acceptera att hennes mor linda har träffat en kille, Charley som är 19 år. Som är i typ samma ålder som Brooke.

Room Raiders 2.0. 2 avsnitt. Ena med en tjej som skulle titta på 3 killars hem. Andra med en kille som fick söka igenom 3 tjejers hem.

Sitter & skriver en massa på en novell & lite annat. Lite kul att få skriva ur sig sina tankar som jag även gör på bloggen, men novellerna är mer fantasier & sånt.

(15 bild) Top Model 13. Lära sig att sminka sig. Nigel med sin fru Chrissy Barker. Uppgift där som fick springa inne på Walmart för att hitta en look som ska funka för olika castingmöten. Här var det ett race som hette duga, tjejerna var helt tokiga. Vinnaren fick 1000 dollar på Cover Girl's smink på Walmart.

Photoshoot: Tyra ska fotografera dom & det blir ett tema; ansiktsbilder med skarfar på huvudet. Utses redan samma dag som fotograferingen & den tjejen får immunitet från att åka ut, Brittany & få vara med på Tyras hemsida med 2 killar, modeller som Tyra upptäckt & fotades på plats. Den som fick åka hem var negressen Bianca.

Svenska Hollywoodfruar. En favoritserie! Pävi Hacker får jobba lite som servitris efter ett Vad på Barbiekvällen hon hade. Hon tyckte att det skulle bli kul, men hur blir det när hon inte får någon dricks första dagen?! På Crazy Oduss Dinner. Lena Jolton blir spåd i kort om framtiden av sin spådam Rachael. Att hon nu är på väg upp & att hon ska vara generös emot folk. Hon berättar även om att killen hon träffar är väldigt framgångsrik, men med ett ung sinne & ett klokt äldre sinne. Lite omogen dock. En kille som vill vara till lags & han är ju en plastikkirurg. En av dom största till lagsyrken man kan ha & vara.

Maria Montazami är jordnötsfreak & tar ett glas rött vin till dom. Hon skulle även åka till Stockholm & vara med på QX- Gaygalan i Sverige på Cirkus. Hon är nominerad till en massa priser & hon skulle dela ut priset för Bästa Bok. Hon fick en stående ovation. Jag förstår det hon är så underbar lilla Maria.

Sami (hetrosexuell) en kille jag inte kännt jätte länge, men verkar ganska schysst. Han kom förrbi en stund & ville snacka lite så satt & snackade lite om träning, han är ett Träningsfreak & tränar väldigt mycket, men vi pratade mest om Buddism, Relaxing & annat. Jag har ju ett stort intressea av det & utför det med, så han ville veta lite om de. Strax förre 22.00. gick han & efter kl.22.00. hade det varit. 64 st. inne på min blogg, fick jag höra av Camilo Alexander som ringde. Vi pratade även om den fantastiska & snygga Poprocksångaren Adam Lambert & lite annat som exempelvis Akassa, om olika lagar, homoäktenskap, euron, religioner m.m. Jag måste & ska gå ur Svenska kyrkan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar