torsdag 8 april 2010

Torsdag...Ännu mer vår! Jobbkurs! Socialen!

Var ute med min hund Lucky på morgonen, fåglarna kvittrar & det är riktigt mycket sol ute.

En Sädesärla satt & tittade på oss & vicka på sin lilla svans. Detta är ett säkert tecken på att våren är här.

Sedan när jag cyklade till kursen så var det en gubbe som var ute i sin trädgård & skulle klippa gräset!

Hahahahahaahahah.....Asgarv! Finns ju inget gräs att klippa! Har ju inte vuxit upp än! hahahaah...

Jag & Sanne åkte in till stan för att jag först skulle hämat papper på Skatteverket & sedan till socialen för att få papprena påskrivna till CSN som jag ska skickas till dom för en uträckning på hur mycket jag ska börja betala tillbaka på mitt CSN lån. Irriterad på att jag inte får några mer pengar.

Vart att äta kycklinggryta med ris, kokta morötter. Tillbehör: Ruccolasallad med ölkorv & salami, fetaost, gurka & tomater. Efterrätt: Honungsmelon, Vattenmelon & gula plommon. Har mest suttit & bloggat, kollat facebook, qx & annat.

Vi ska en massa idrott senare idag & det blir nog någon bollsport & lite annat kul att göra. Leka med bollar! ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar