torsdag 22 april 2010

Onsdag...Superseg dag! Skällde ut Selma...m.m.

En superrent seg dag. Jag fick bl a. reda på att Selma hade snackat skit om mig. Mikaela & Lollo sa det. Att "Selma" Selemawit Mezgebe hade sagt att hon var så trött på mig att jag var dum i huvudet m.m. Lollo & Mikaela litar jag på så jag konfronterade Selma & självklart ljuger hon som om det mesta som kommer ut ur hennes mun. Om hon inte sitter & skrattar åt allt, säger Loveley åt allt som är bra el. snackar skit om folk. Hon är som en Neger Barbie. Allt för henne är bara yta, fast hon är en tvärhand hög, plastik is fantastik & tom inombords som en plastdocka. Har inte träffat någon på aslänge som är så korkad, Ja riktigt blåst & helt tom i bollen. el.??!

Chatat med massa folk bl a. Albin, Mikaela med lilla Lily Devine & Rikard.

Kommenterat Ani Lorak's bilder & chatade lite med henne.

Kollade på facebook, skrev i bloggen, qruiser & annat.

Var ute en liten stund med Lucky i regnet, men hon ville inte gå någe långt & inte jag heller. När jag väl var hemma igen har jag pratat med Rikard H. Camilo Alexander & Albin.

Vart att sedan kolla på TV...

Anna Anka Söker Assistent. Anna är perfektionist. När hon kommer till kandidaternas hus är det inte alls städat & hon gillade inte att det var stökigt i tjejernas rum. Det fick städas i hela huset. Sandibell ska få bli omstylad, hon gilla det dock inte. Dom andra fick gå på spa. New York 3 dagar. 5 olika stilar. skulle dom packa en väska för, men det visade sig bara vara ett test i hur organiserade dom är i sin packning. Sandibell fick åka hem, men Anna önskade henne verkligen lycka till & hoppades att näsat gång Anna är i Sverige att Sandibell har ett bra jobb.

Läste igenom tidningen Gods & Gårdar. Det var en hel del intressanta artiklar & berättelser från olika vackra Herrgårdar/Gods. Om folk som har köpt olika vackra hus. Trädgårdsartiklar & även en massa annat. Hus till SALU & sånt. Jag önskar & drömmer om att en dag få flytta in i en vackert stor Herrgård/Herrgårdsliknande boende med en del mark runt också som jag kan ha djur & annat på.



Prata en stund med Camilo Alexander innan jag skulle sova. Sms:a lite med Albin, men sen så sussade jag väldigt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar