tisdag 6 april 2010

Tisdag...Jävla Social Fit...! En rent jobbig dag!

Var på Socialen i morse & jag har inte fått mina pengar än. Jag är så himla trött på dom att dom inte kan sköta sitt jobb ordentligt. Fattar dom inte att en person som har haft ätstörningar hela sitt liv & har mått psykiskt dåligt, måste få äta ordentligt. Ja äta kött. Får inte jag äta ordentligt får jag ont i mina leder & muskler, men dom kommer med en jävla massa dåliga undanflykter varför dom inte betalar ut pengar i tid. Det är inte första gången utan det är så här varendra jävla månad. Fortsätter det såhär kommer jag att bli sjukskriven igen.

Sedan varit på min jobbkurs. Där har jag mest lagt in blogginlägg nu & tyvärr har det inte blivit att söka så mycket jobb. Fast det finns ju typ inga jobb ändå!

Lyckades tappa min mobil, men hitta den som tur var när jag gick tillbaka samma väg.

Har ätit ris & Kinesisk biffgryta. Grönsaker, 2 kokta ägg, lite Honungsmelon & Vattenmelon.

Ska väl kolla lite mail & annat innan jag går hem vid 15- 16.00 beror på när vi slutar?!

Nu ville inte Kaj träffas. Jaja han fårt skylla sig själv! Usch vad jag är trött på allt just nu! Killar, Socialen, Vädret, ja allt skit som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar