lördag 24 juli 2010

Fredag...Magknip, Blocket! TOYSTORY & soft!

Vaknade med världens magknipp vid 06.00 på morgonen, så typ bara sovit 4- 4 1/2 timme. Jag hoppas vid gudarna att det inte är lymfkörteloperation som kommit tillbaka för då är det bara att åka iväg på massa undersökningar & sedan få morfintabletter & antibiotika. Nej jag hoppas att det bara är vanlig magknip, som snart går över.

Chatat med folk på MSN & kollat på facebook, blocket & annat. Kollade på Chihuahua valpar & Italienks Vinthundsvalpar, tänkte jag skulle kolla Chineser med, men fick annat att göra.

Fick sms om att Lars saknade mig & han skulle aldrig kunna glömma mig, men att det är så mycket med jobb & utbildning nu att han har svårt att höra av sig & har mycket att konsentrerar sig på. Är ju säkert inte lätt att ta pilotlicense för stora passagerarflyg & samtidigt jobba.

Nej vid 12.30 mat & kolla på TV! Orkar inte allt nu men fixade liten med torsdagens dag agenda för bloggen. Lucky fick melon med. Maten bestod av grovt lingonbröd med några skivor med jaktkorv & andra med kaviar. Sedan även honungsmelon & jordgubbskräm med laktosfri mjölk.

Efter att ha varit ut med sjusovande Lucky & tagit en varm dusch vart det att se lite på Daniel Merriweather som var hos Ellen.

Bloggat & pratat med farmor, min faster Carina & en av mina tvillingkusiner Alva. Sen film...med ostkrokar & Hallonsoda i högsta hugg.

Blir att se på Toystory filmerna 1 & 2. Äter en bit Bounty dark. & en stor, fin & färsk aprikos.

Two and a half men. Nya avsnitt av denna serie.

Ritar på en vackert hus i 2 plan utan källare. Ja jag gillar att rita hus för er som inte vet det!

Tränat ett Yoga pass som är så himla skönt & avslappnade & håller en mjuk & skön i lederna.

Middag: Champinjoner fyllda med vit getost körda i ugnen, stekt köttfärs med vårlök & vitlök, klyftade tomater med basilika, salt & peppar, sen även salladsärtor.

Inge kul att laga mat åt sig själv men man gör väl något kul att äta, då jag inte bara vill äta det vanliga.

The Elite. En actionfilm som handlar om föräldrarlösa ungdomar som tränas till att jobba för Amerikanska underrättelsetjänsten.

Chatat med folk...hjälpt Danel med att redigera hans facebook & bara softat innan jag skulle sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar