måndag 23 augusti 2010

Söndag...Soft dag hemma!

Ute med Lucky, Bloggade & kollade på lite halvt om halvt på TV & programmerna Glamourama. som gick i maraton under dagen. Blogg & Glamourprogram för dom som orkar bry sig i bara det ytliga & festa järnet. Ända orsaken till att jag kollar är för att se hur folk better sig egentligen.Psykologisk betéendevetenskap. Tycker mest det är Patetiskt!

Med: Petra Tungården http://shecity.bubbleroom.se/ Michaela Forni http://stureplan.se/bloggar/michaela & Anna Hibbs http://stureplan.se/bloggar/hibbs för dom som bryr sig om Stureplan som jag personligen känns så Himla B. Med allt festande & festande & festande. Been there! Done that! Move on!

Undrar om dom vet att alkohol åldrar en snabbare.

Lite tomater med salt & basilika till frukost.

The Librarian. Quest of the spear. Äventyrsfilm. Lite små B. men helt ok!

Lunch: Rå köttfärs till Lucky & lite till mig men jag skulle steka den med lök, nuddlar, tomater, chili & lite blandade kryddor & lime. Hot hot hot, men Gott gott gott!

India.Arie - I Am Not My Hair ft. Akon http://www.youtube.com/watch?v=E_5jIt0f5Z4

The Fashion Show. Idag skulle dom förvandla 4 tjejer till snyggare tjejer. med grupper av 2 & 2 Gästdomare Becki Newton (Amanda från Ugly Betty). Sedan i utslagningstävlingen blir det jobba för Isaac Mizrahi. 2 & 2 här med. Designa ett plagg till Isaac's nya kollektion.

Pratat med Lia. Chatar med Dennis lite grann under dagen.

Million Dollar Listing. Husmäklarprogram. Med tre unga killar som försöker göra sig ett namn.

Åkte till Tempo & köpte hem lite gott snask att äta. När jag var hemma igen gjorde jag i ordning att äta 2 st. stekta ägg med lite salt & peppar bara, men nu blir det sedan att bara käka godis & kolla film. Självklart äter jag inte upp allt godis, då skulle jag spy.

The League of Extraordinary Gentlemen. Äventyrs film i mörkrets tecken med galna vetenskapsmän, vampyrer, odödliga m.m. Sean Connery i huvudrollen som Allan Quatermain som ska försöka att stoppa det hemliga krig som pågår i andra världskriget. Andra filmaktörer är Naseeruddin Shah, Tony Curran, Peta Wilson, Shane West, Stuart Townsend, Jason Flemyng.
Pratat med Dennis i mobilen medans han var på väg in till stan (Stockholm) för att träffa sin tjejkompis.

Chatar med folk, kollar facebook & blocket.se Där jag kollade på vackra hästar. Arabiska Fullblodshästar.

Unghästar av Halvblod av olika typ.

Bland annat unghästar med hoppstam. Vill ju helst ha en häst som jag ska kunna hoppa mycket med då jag tycker det är roligast.

Vill ha detta vackra Arabiska Fullblodsto. Ja man kan drömma men har inte råd att ha häst som det är nu.

Jag pratade lite mer med Dennis innan jag skulle ta & sova & på måndag har jag massor att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar