torsdag 9 september 2010

Onsdag...Myser tillsammans innan Dennis ska åka hem!

Softar hemma för Dennis ska åka hem idag. Känns lite sorgset för vill ha honom här hela tiden, men vi kollade på AFV.

Rent Hus. Var hemma hos en gaykille som heter Alexander "Acke". Han hade ett förjävligt äckligt hem. Länge levde 32-årige Alexander som en tonåring med disk- och tvättberg, skräphögar på golven och snuskig toalett. Men så fick det inte fortsätta – städexperterna Marie-Louise och Marléne läxade upp honom ordentligt. Här ser du förvandlingen i bilder i en 1 rum & pentry lägenhet.

Var vän med Cim som var med med Niclas som jag förrut var tillsammans med, det skith_let!

Alexander "Acke" & hur hans hall såg ut. Jag skulle skämmas ihjäl om det såg ut så här hos mig. Jag är ingen städfreak, men detta är hemskt!

Allrummet där han bor före & efter.

Lite detaljer efter omgörningen & saneringen av lägenheten.

Det pyttelilla köket, pentryt innan & efter. Visst okej det ser bättre ut men kunde dom inte målat om alla luckor, lådor & garderober i hallen som hade denna hemska rosa färg?!

Dom var tvugna att sanera lägenheten då det fanns en massa äckligt skräp & pälsänglar överallt.

Hallen efter omvandling. Miss Fit är hans dragqueen jag & A stod för hans egna namn.

Sovplatsen var så äcklig att jag ville kräkas, men det vart riktigt snyggt när dom byt ut hela sängen & fixat så han fick mer plats att umgås på med en loftsäng & en soffa. Vart riktigt snyggt efteråt. Man kan ju hoppas att han håller det så nu.

Fixat mat. Ätit vitlöksstekt lövbiff, salt & peppar. Med kokt ris & tomatsallad med tomater, rödlök, balsamicovinäger, mangovinäger, olivolja, salt, socker & svartpeppar.

Igor. Animerad film om Igor en Igorvarelse som vill vara mer än en Igor & bli en vetenskapsman.

Miss March. Komedi. Handlar om en kille som vaknar ur en koma efter 4 år & allt är inte som vanligt! Hans kompis som var världens player har skaffat flickvän. Hans farsa har dragit & startat ett förretag på ett helt annat ställe & hans Highschool sötisa flickvän jobbar för playboy?! What the Fuck har hänt?!

ÅKA HEM! Jag & Lucky följde med Dennis in till bussen & vinkade hejdå till honom! Kändes jobbigt att han skulle åka. Tror verkligen att jag är kär. Är väldigt glad samtidigt som det skrämmer mig. Tänk om jag blir sårad?! Men jag ska satsa på honom för det är både han & jag värda!

Satt på datorn en stund när jag kommit hem & samtidigt kolla TV.

Idol. Musiktävlingsprogram. Ja vissa bra, men fy fan för andra var så man ville stoppa igen örona på sig själv el. skära strupen av dom som sjönd då det var så falskt!

Skåne Fruar. Herregud vilka patetiska kvinnor. Visst okej dom har gjort karriär, men flesta av dom är helt kokolocko. Nancy Fadell. Maria Popko med en Chinese Crested Dog, hane Prince. Flera frisörstudio's i Malmö. Christina Nilsson. Karriär inom andevärlden & få folk att må bra. Vera Stevens & något mer fruntimmer som jag inte uppfattade namnet på, men som var mäklare. Ska ändå ge det en chans!

Kungarna av Tylösand. Fest & Knullprogram. Riktigt skitprogram. Fattar inte hur folk kan nervärdera sig sä jävla mycket att man VERKLIGEN bara vill kräkas på dom?!

Chatat med kompisar bla Joao i Brasilien & sedan sett på NCIS. innan jag skulle sova. Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar