torsdag 2 september 2010

Onsdag...Vaken hela natten! Sov på dagen!

Jag har inte sovit på hela natten mellan tisdag & onsdag, så är så himla trött. Jag har legat & chatat lite på nätet & sedan vilat en stund, var ute med Lucky.

Tröstätit Ballerina Kladdkakor, Choklad Brownies, Colanappar, Mandelbiskvier & Arraksbullar. Druckit Trocadero & Mangojuice.

Ratatouille. Tecknad film om en råtta & en ung kock, men den som verkligen kan laga mat i detta fall är råttan. Ska dom hjälpa varandra för att nå sina drömmar att få vara duktiga kockar båda två. Den utspelar sig i Paris, men lyckades somna strax efter jag satt på filmen vid någon gång vid 09...10.00 något på morgonen?!

Vaknade första gången när Dennis ringde & sedan av Lia som ringde efter. Vaknade dock till vid strax efter 17.45.

Pratade med Dennis igen, minns inte vad jag sa till honom första gången var så trött & groggy, men han är helt underbar & han dömmer mig inte för allt hemskt som hänt el. det dumma jag gjort i livet. Eller för att jag är den jag är.

NCIS rullar på TV:n medan jag kollar på nätet & bloggar. Kollade facebook & bara softat, så himla degig i huvudet mitt, när man sovit så konstigt!

Ätit Nyponsoppa med gräddfil & mandelbiskvier. 1 arracksboll & 1 Chokladbrownie. Har inte ätit så bra dom senast dagarna, men bra att få i sig något, sutti på nätet & bara softat en massa, men hungrig nu igen, så det blir att göra lite mat.

Ätit igen. Idealmakaroner kokade i laktosfri mölk & sedan med lax, krabbsticks, dill, salt, svartpeppar & spenat.

Sedan vart det att sätta på en film. Treasure Planet (Skattkammar planeten) En Tecknad Äventyrs & Science Fictionfilm.

Pausa en stund för att prata med min Prins Dennis en stund & skulle efter det se klart filmen men höll på att somna i soffan, så det var bättre att gå & lägga sig istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar