lördag 9 oktober 2010

GRATTIS LUCKY!

GRATTIS MIN LILLA HUND LUCKY!

Min lilla Älskling Lucky som här på bilden bara är 4 månader gammal fyller idag 5 år. Livet tillsammans har varit en berg & dalbana från när lilla tjejen bröt sitt ena framben när hon var 4 månader tills att idag inte ha några som helst problem av den skadad då hon springer runt, busar, hoppar, far runt & är högt & lågt. Ibland skulle man kunna tro att hon är en katt som hon hoppar & far runt.

Hon är min lilla Eldblomma & utan henne & katterna i mitt liv, så hade jag inte nog inte levat idag. Dom håller mig uppe när jag mår som sämst & en gulligare, busigare & mysigare bästa vän skulle jag aldrig kunnat ha önskat mig än min lilla Chinese Crested hund Lucky.

Älskar henne så oerhört mycket min lilla vän. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar