onsdag 13 oktober 2010

Tisdag...Fotat Till SALU saker & TV-kväll!

Sovit som en gris i natt var så trött, vaknade av att Lia ringde i morse. Gick ut en liten sväng & somnade sedan om igen. Jag vaknade igen vid lunchtid, men var så himla seg. Pratade med Lia i mobilen som ringde, efter det Camilo & efter det farmor Veronika.

Druckit 2 st. STORA koppar av mitt Hasselnötskaffe.

Redigerat bilderna till bloggen min & sedan lagt in inlägg. Läst lite på min facebookkompis Fredriks träningsblogg. http://fitnessguru.se/zero2hero

Sitter även & skriver nu en del på lite olika noveller & ritar på det hus jag vill ha i framtiden. Om jag inte bygger ett hus som är av samma planlösning som min farmors hus, som jag har en kopia på ritningarna på. Ett fint litet enplanshus med källare & gillestuga till.

Fotat saker jag ska sälja undan. Det vart en hel del att fota & mer ska det bli senare. Jag kommer att bla lägga upp dom bilderna på facebook i ett album om det är någon som vill köpa något?! Allt från 20 kr & långt uppåt...!!

Pratat med Lia i mobilen en sväng. Ätit Ravioli till mat & druckit mangojuice.

Sveriges skönaste familjer. Svensk dokumentärserie från 2010. Säsong 1. Avsnitt 2 av 10. Hos familjen Sikström ska mamma Maria, som jobbar som häxa, iväg på en trumbyggarkurs. Familjen Durmaz firar dottern Cheyenne som fyller år, familjen Blad med alla artistbarnen överraskar mamma Nina på mors dag med sång och dans vilket slutar med ett mycket känslosamt gråtkalas. Den bohemiska småbarnsfamiljen Arvidsson-Kvarnsmyr har en stressig morgon. Även 17/10.

Desperate Housewives. Säsong 7, avsnitt 2. Susan har dåligt samvete för att hon inte berättat för Mike om sitt nya riskabla jobb. Gabrielle rusar till sjukhuset efter att Juanita råkat ut för en olycka. Bree ger Keith sparken efter att hon märker att hon fallit för honom. Lynette misstänker att Renee försöker komma emellan hennes äktenskap med Tom.

Cougar Town. Amerikansk komediserie från 2009-10. Avsnitt 20 av 24. Jules är glad för chansen att få ta hand om Travis efter hans första kraschade förhållande. Men när Jules upptäcker sanningen om kraschen upptäcker hon något obehagligt om sig själv. Andy söker efter likheter mellan honom själv och sonen Stan. Suttit på nätet bla facebook, qruiser & emailen in.

Chatat lite med folk & skriver på facebook, qruiser & MSN. Varit ute med Lucky även innan jag skulle sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar