torsdag 27 januari 2011

Onsdag...Väldigt off & Datadag!

Bloggat, varit ute med Lucky, suttit på internet & bara ätit en massa snacks till frukost som rischips, baconsnacks & ostkrokar.

Mest suttit hela dagen på internet med TV i bakgrunden med bla säsong 11 av America Next Top Model med bla transgender tjejen Isis.

Krister var iväg en sväng till stan, man hinner fundera en massa då. När han kom tillbaka, så gjorde jag lite småmat.

Ätit Skorpor med smör, smörgåsar med kaviar, kantarellsoppa i stora muggar & Lychees i sin inlagda sockerlag. Gott Gott!! Även druckit rent vatten till.

Suttit på nätet igen. mest hela dagen & bara haft det soft. Känner mig så himla off. Har pratat med Krister, han har pratat med lite personer hemifrån & han ska snart åka hemåt för att lösa en del saker som behöver lösas & jag behöver lite egentid för mig själv för att ta hand om mina egna behov. Han var ut med Lucky en sväng, skönt att han gör det när jag känner mig så off.

Glee. Säsong 2. Avsnitt 2. Gleeklubben sjunger några av gäststjärnan Britney Spears hitlåtar. Här har folk fantasier om Britney & en väldigt sexig tandläkare som kommer till skolan för att rensa ungdomarnas tänder & hålla föredrag om hur viktigt det är att ta hand om sina tänder. Under tiden gruppmedlemmarna i gruppen Glee får sina tänder rengjorda drömmer dom om att göra Brtiney Spears nummer & även dom som inte får det vill ha Britney, men varför är läraren så emot Britney låtar för??

Fuskbyggarna. Svensk samhällsserie från 2011. Avsnitt 3 av 8. Martin Timell och Lennart Ekdal rycker ut för att hjälpa Eva som sett alla sina pengar gå upp i rök. Eva satsade allt hon hade samt tog ett lån för att bygga ett eget hus. Hon anlitade en byggfirma och till en början verkade allt gå bra men när Eva betalat 90 procent av totalpriset började problemen. Två år efter att huset egentligen skulle vara färdigt kopplar Eva in en konsult som dömer ut bygget helt, allt måste göras om.

Location, location, location. Ett engelskt program där dom letar efter fina hus på bra ställen till 2 st. olika par.

Chatat med en massa vänner & sedan även kollat på TV. Krister tog en promenad & sedan när han kom hem ett bad.

Plastikdoctor 90210. Amerikansk realityserie från 2008. Säsong 6. Avsnitt 4 av 8. Hur ser det egentligen ut på en klinik för plastikkirurgi i Beverly Hills? Serien följer människor som vill förbättra sitt utseende genom hela processen, från första mötet med läkaren till operationssalen och en tid efteråt, när ärren har läkt och drömmen blivit verklighet.

Chatat med en massa vänner & ska sedan ta & sova, men hade svårt att somna. Fått en ny vän i Lassi en underbart mysig kille från Finland, men vid ca 03.00 slaget kröp jag ner i sängen min med pojken brevid mig. Han ska åka hem på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar