lördag 12 mars 2011

Fredag...Blöt...Musik & bara lugnt.

Vaknade 05.30 av att lilla skitungen "Tingeling" kissat i sängen. Snacka om att man vart arg då & höll på att explodera & tänkte en massa dumma tankar, men som man som tur inte skulle göra något åt för då hade jag inte haft några husdjur längre. Tanke & handling är ju inte samma sak som tur är, för även om jag blir vansinnig på dom ibland, så skulle aldrig skada min älskade sällskapsdjur.

Skurat rent i sängen & får tvätta lakan, täcke & påslakan.

Gick upp i stället & suttit med bloggen & internet. Trött & irriterad då jag inte kan somna om & hela min dag kommer att vara något förstörd. Blå under ögonen & riktigt trött, men chatat med bla Carlos, Jennie, Thomas m.fl.

Djuren sover ju självklart igen, här kan ni se Tingeling i full ro & sover som en stock. Sol ute.

Nu blir det en stor kopp svart kaffe & lite mackor. 2 st. med dillkaviar & 2 st. med lufttorkad skinka, sedan några pepparkakor till sista skvätten av kaffe.

Lyssnar på musik på Spotify. Adam Lambert så klart, Girlicious, Brooke Hogan, Fergie, Lady Gaga, Alcazar, Robbie Williams, Britney Spears & Katy Perry m.fl.

Lyssnar även på Glee låtar. Den serien & deras musik är så himla bra.

Indisk musik med.....Nej, nu vart det att gå ut en liten sväng med odjuren i solen. Kameran på laddning, så den kunde inte följa med.

Mer musik när jag kom in igen. Tarkan Simarik, Ruslana, Sakis Rouvas, Shakira & Ricky Martin .m.fl.

Lindsay Lohan, 30 secounds to Mars, Kylie Minogue & Ola Svensson m.fl.

Tog mig lite vit choklad, sesamkakor & ingefärsgodis att snaska på.

Fixat håret, ska göra ett litet experiment. Pratat med farmor i mobilen.

Sedan chatat med Simon som sa att han säger att Krister tror att jag är otrogen. Krister kommer hem & tror att jag är otrogen. Nu blir jag förbannad! Jag är fan inte otrogen, men har kännts konstigt med att ha sex med honom på senast tiden, men mår ju psykiskt dåligt! Sedan vet jag inte om jag är kär i honom längre?? Sur på han, har istället suttit på datorn en sväng. Fick gratis inloggning på qruiser en månad, så ska fixa om lite där inne.

Mer Spotify....Kat Deluna, Darin, Seal, Neo & Arash m.fl.

Gregorian & Gregorian Chants. Lite härlig andlig & kyrklig musik, men man kan lysta på den även om man inte är kristen eller katolik.

Sms:at med min kompis Matiazh som mår dåligt. Vill inte att han ska må dåligt, lika lite som han vill att jag ska må dåligt.

Vad tycker ni om håret. Var egentligen bara en kul grej. Lockigt & så...Ingen permanent så tvättar jag håret är det rakt igen sen.

Blir lite mat. Stekt falukorv & idealmakaroner. Känns som om maten på senaste tiden varit väldigt omotiverad & tråkig & det har den säkert. Dels för att när jag inte orkat & att Krister lagat en del mat. Lite C-vitaminer som dricks & Mineralvatten att dricka för att släcka törsten.

Kollat på Fantasyfilmen Spiderwick som gick på TV. Måste köpa alla böckerna vill ha dom.

Tre av djuren som ligger & vilar/sover tillsammans...

Pratat med Matiazh en sväng för att han ska må lite bättre & jag med för den delen. Krister badar. Pratat med Lia & chatat med Carlos, Kamaran & andra på facebook.

Jag ska bara ut med hundarna, sedan ska jag ta & sova. Krister ska ut med Lia & ta några glas vin. Jag ska ju ändå sova & han får göra som han vill. Han vet vad jag tycker om saker & ting & speciellt detta. Jaja...hans val, vet inte om jag orkar kunna få detta att funka?? Nattinatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar