lördag 26 mars 2011

Fredag...Krister åker hem. Irriterad. Musik & Arabiska Fullblod.

Soft, varit ute med hundarna. Matat djuren, var sedan ut med hundarna igen. Fixat med bloggen & Krister diskat & plockat lite. Han åker hem idag ett tag. Bra för då kan jag få känna efter vad jag verkligen känner för honom. Behöver landa i mig själv & mina känslor & det är svårt när man har någon hos sig hela tiden..

Frukost vart mannagrynsgröt med smör & socker. Krister ville gå en stund med hundarna innan han åker.

Sitter på nätet efter att Krister åkt. Pratat med mamma i mobilen. Diskuterat med honom på nätet en del saker om hur vi verkligen ska ha med allt. Degar på datorn bara & har lite tråkigt!.

Tingeling som verkligen njuter av solen för fullt på vardagsrumsgolvet.

Tingeling kommer sedan & ligger hos mig & Lucky med fast en liten bit bort i soffan efter att dom båda solat.

Ätit en del popcorn & lite torkad frukt av tranbär, ananas & mango.

Pratat med farmor i mobilen. Varit ute med hundarna igen. Mycket springande, men det är ok, får man räkna med när man har valp.

Sitter på nätet & på Spotify. Lyssnar på lite härlig etnisk popmusik. Demet Akalin, Tarkan, Ruslana Lyzhychko, Mustafa Sandal, Kylie Minogue, September, Darin, Bosson, Christina Aguilera, Kat Deluna, Robin, Britney Spears, Justin Timberlake, The Black Eyed Peas, Lindsay Lohan & Adam Lambert m.fl.

Tråkar runt på nätet ett bra tag...Försökt att chata med lite folk, men folk är så himla jävla tråkiga. Nej vi ska göras oss i ordning för att festa! Är det det enda dom gör på helgerna eller?? Fy fasiken vad jag är trött på vissa människor. Varit ute med hundarna igen & bara degar.

Skiter i folk nu & fortsätter att drömma om mina hästar & kollar på hastnet.se Så less på människor & att allt ska handla om pengar & annat skit. Hästar, hästar hästar nu. Arabiska Fullblod. Ett ungsto på första bilden & ett fint avelssto på den andra. Bla dessa bland många.

Har visat denna lilla Appaloosa på snart 1 åriga hingstfölet förrut, men han är så fin & jag hade gärna köpt honom om jag hade haft plats & pengar till honom. 35.000 kr.

Vill köpa denna hingst som finns till salu från Stall Lunnarp. www.stall-lunnarp.com/ BA Jamaal El Din. En så fantastiskt, otroligt vacker hingst. Rena drömhästen för mig.

Dom har även denna vackra hingst Don Bull till salu. Oerhört vacker & ja man hade ju gärna velat köpa.

Har även kollat lite på Arabiska Fullblod på youtube.com & bla ML Khadir. http://www.youtube.com/watch?v=0pHRDuPHi04

The Desert Queens. Om Arabiska Fullblodsston. http://www.youtube.com/watch?v=CHmup2MSzAI

Imperial Baarez. En av dom vackraste Arabiska Fullblod jag någonsin sett. http://www.youtube.com/watch?v=E_jdrN8na_8&feature=related

Stuteriet El Zahraa. http://www.elzahraa-stud.org.eg/

Har suttit på datorn nästan hela dagen, så nu blir det att slå igen datorn, läsa lite inredningstidningar & sedan sova efter att jag varit ute med hundarna. ZzzzZzzz....!

2 kommentarer: