onsdag 6 april 2011

Tisdag...ADD Utred. Promenad med kameran. Lugn kväll.

Som vanligt varit ute med hundarna efter att jag legat & gosat lite med dom. Gett dom mat & sedan satt mig vid datorn för syssla lite med min blogg. Lagt in blogginlägget & sedan måste jag göra mig i ordning för att åka till min psykolog för ADD-Utredningen.

Påklädd & klar för att ge mig iväg. Dubbla halsdukar för att mina hals är helt fucked up & hostar en hel del med, men ska till läkaren på Österplan på onsdag.

Var på ADD utredningen från 11.00-12.00 & vi gick igenom det häfte på 14 sidor tror jag det var, men med 103 frågor som jag fyllt i. Hon hade då aldrig sett en så väl ifylld hög av ADD Undersökningspapper, så det var possitivt & bra att jag fyllt i så mycket. Vi kom bara till fråga 35, så det blir minst 1-2 gånger till som vi ska gå igenom papprena & frågorna, men allt kändes väldigt bra. Vilket är viktigast!

Efter att jag varit där gick bussen precis, men jag missade den & ville inte stå & vänta 18 minuter på nästa så gick in till stan & Myrorna där jag hittade dessa 2 filmer & en bok för 55 kr totalt.

Efter att ha blivit klar på Myrorna, så gick jag till Resecentrum för att vänta en 5 minuter på bussen istället. Pratade med Krister en sväng i mobilen förre & på bussen ett litet tag, men ska sedan ut på en promenad med hundarna när jag kommer hem.

2 st. jätte glada hundar som vill gå på promenad tillsammans.

Lucky i spetsen med Tingeling ganska strax efter. Tingeling är ju fortfarande lite ovan att gå i koppel, men blir bättre & bättre hela tiden, även om denna dag mest bara ville busa vilket ni lär märka på filmen längre ner.

Lucky med den stickad svarta tröjan med patchmärket Evil & lilla Tingeling med den rosa fleecetröjan med dödskallen som har en blomma på huvudet. Klart man ska lukta på samma ställe när man går på promenad & helst kissa på samma ställe med.

Små sötnosarna på promenad...Ja nu hade jag äntligen med mig kameran, så ni får se dom små liven gå ute med mig.

Var bra väder ute & både Tingeling & Lucky hade en massa spring i bena.

En liten busunge som var oerhört glad att vara ute & springa runt.

Tripp, tripp, tripp...vi går & luktar över berg fallera...Hahaha!

Söta Tingeling som fick syn på något otäckt visade det sig seda. Var några som resande grus med en maskin & dom ville inte stänga av medans man gick förrbi, så fick lyfta upp henne då hon vart rädd & vägrade gå förrbi. Folk är bra korkade ibland. Kan dom inte stänga av maskinen 2 sekunder om dom ser att hon blir rädd?? Nej...!! Var skönt att komma hem sedan & bara få slappa lite.

Gjorde lingonbröd med enriskrökt bog på några av mackorna & edamerost på dom andra & en Kelloggs Squares att äta. En saft på lime & blåbär att dricka till. Varit dålig på att dricka vatten så ska börja med det mer igen.

Bara mest suttit på datorn resten av kvällen med att kolla på olika saker & skriva lite med folk.

Druckit hallonsaft, ätit köttfärsravioli med tomatsås & en Piggelin till efterrätt.

Sitter bara en massa på qruiser & facebook, kollar mail, klubbar, människor & annat.

Shannel från Ru Pauls Drage Race. Svårt att tänka sig om ni kollar på denna video att det är en kille. http://www.youtube.com/watch?v=Kk05FP-vZZg&feature=related

Ätit lite blåbär & vaniljyoghurt med bär av hallon, björnbär, goji, havtorn & blåbär.

Var ute med hundarna en sväng & sedan vart det att ta & krypa ner i sängen med mina små älsklingar & sova. ZzzZZz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar