tisdag 10 maj 2011

Måndag...Snuvig & Febrig. Nostalgi & filmkväll.

Så himla trött...Här är en som somnade vid ca 24.00 inatt, vaknade strax förre 07.30. Jag var ut med hundarna efter att dom fått mat & när jag kommer in somnar jag om igen i sängen & vaknar 12.30. Varit ute med hundarna igen då & är så himla trött. Har feber & är jätte förkyld....Host & harkel. I denna värme när man är sjuk suger musten ur en.

Måste försöka att ge mig på att äta något. Inge kul att behöva ha ätstörningar. Ja nu vet alla det här, men det skiter jag i. Jag är ärlig haft ätstörningar i stort sett hela livet. Alltså jag kan äta & så utan problem, men ofta så stänger jag av hungerkänslan om jag känner att jag har annat jag vill göra. Vart att äta kokt småpasta, 3 st. stekta små köttfärsbiffar eller hamburgare kan man kalla dom, skivad purjolök & 1 st. stekt ägg.

Bloggat & lagt även in en del bilder på facebook på mina älskade hundar & på lite annat. Ska kolla igenom gamla foton som jag ska fota för att ta lägga in på facebook. Tagit sitt lilla tag att redigera & göra i ordning bilderna för att sedan ta & lägga in dom. Trött & febrig är jag.

Mest tagit det lugnt hela dagen...& djuren med. Jag har pratat med Johan & med Lia i mobilen med.

Ätit ricecrackers med ostsmak, goudaost & Taleggio ost.

Kollar emailen på mitt yahookonto & annat som tagged & qruiser, facebook & en del annat.

Usch mår illa av all värmen nu när jag är sjuk.

Sahara. Amerikanskt actionäventyr från 2005. Fyndet av ett sällsynt mynt och en mytomspunnen historia får äventyraren Dirk Pitt att ge sig av på en farlig skattjakt i Västafrikas oändliga öken. Tillsammans med sin helgalna kompanjon Al försöker han hitta ett uråldrigt spökskepp och dess värdefulla last. Men det är inte alla som gillar Dirk och hans expedition. Medverkande: Breck Eisner, Matthew McConaughey, Penelope Cruz, William H. Macy. Produktionsår: 2005.

Var ut med hundarna på en snabbsväng.

Suttit lite på nätet & svarat på dom olika mail jag fått på olika sidor, satt mest på qruiser & emailen min. Hade en hel del att ta & svara på. Sedan efter att varit ut med hundarna sova. ZzzZzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar