tisdag 3 maj 2011

Måndag...Softar. Funderat en massa & sårade någon jag gillar.

Tagit hand om morgonbestyren, gett djuren mat & sedan varit ute med hundarna på deras morgonpromenad i solen.

Satte mig på internet & datorn sedan redo för att redigera dom bilder i dom 2 st. blogginlägg som skulle läggas in under dagen, men ska äta först.

Vart att dricka mangojuice & äta en halv kycklingrulle med stark sås & en skivad tomat.

Suttit sedan med min lilla blogg, men det har varit ett roligt inlägg & ett annat som var mindre kul att lägga in som gjorde att jag mått dåligt pga flera orsaker.

Mer suttit på datan. Ätit igen. Resten av kycklingrullen, skivad gurka, en skivad tomat & några pepperoni.

På promenad med mina älskade hundar & se vilka fina prickar Tingeling fått, men dom klipper gräset ute. Gud vad det blev att klia & jag vart riktigt röd i ögonen på en gång, så när jag kom hem så vart dett droppa i massa ögondroppar. Usch vad jobbigt det är att vara pollenallergiker.

Däremot så är det många fina vårtecken ute även om klippa gräset inte är en av dom så finns det blommor, det är grönt, insekter som flyger & fåglarna som kvittrar, så mysigt.

Duschat...sedan när jag kom hem för att skölja bort all pollen som fastnat på mig. Sedan legat & vilat en stund. Somnade i soffan några timmar då jag var så himla trött. ZzzZzz...

Efter att ha varknat var jag hungrig igen, så det vart att dricka mineralvatten med päronsmak & äta bosniskt bröd med smör, goudaost, mortadella på kalkon & även färskskivad gurka på. Nachochips med 2 st. diper. En salsa & en Indisk dip kallad Raita.

Suttit på blocket.se & kollat en massa bara på en massa olika djur, men mest på djur som jag skulle kunna tänka mig att ha som Silkeshöns, Alpackor, Arabiska Fullblodshästar, Får av allmogeraser & Chinese Crested Dogs.

Pratat lite med mamma & Lia under dagen med i mobilen.

Bara degat....senare gått in på facebook. Mått dåligt över en sak hela dagen. Det jag gjorde igår. Sårade någon som har hittat ett intresse i mig, men jag ville vara ärlig emot honom för ändå skrivit om det i bloggen & vill inte att han skulle få reda på det senare. Han vart oerhört sårad. Chatat med honom & han ändrade nu helt åsikt om allt. Varför ska jag ha sån jävla otur med killar för & varför gör jag en sån jävla dum sak för som att knulla med någon random kåt idiot för??

Fan...nu hatar jag mig själv bara för det jag gjort. Johan som har väckt mina känslor & som jag har väckt känslor för hoppas jag nu kan förlåta för det jag gjorde även om vi inte är tillsammans, så känns det som om jag gjort något fel? Jag vet att jag är singel & knullar ju inte normalt omkring, men kändes ändå jävligt fel efteråt.

Chatat & pratat med folk om vad jag hade gjort. Känner mig asledsen över det jag gjort med allt & hur jag bettet mig. Pratat med Bla Camilo, Krister, Kalle, Karin, Patric & Christian m.fl. Även pratat med Jonas A. i mobilen. Han ringde mig då han såg att jag mådde dåligt. Gulligt av honom att bry sig om mig.

Ut med hundarna. Nej nu får jag försöka att ta & sova istället & inte fundera så mycket. ZzzzZzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar