onsdag 1 juni 2011

Tisdag...Mår inge bra! Cykla. Shopa & äta gott, men sen...

Soft morgon & efter att ha gjort morgonbestyren, så vart det att gå ut med hundarna på första promenaden för dagen. Efter att ha varit ute var det att sätta sig på datorn & fixa med bloggen min. Något är galet med bloggen för går inte att kommentera mina inlägg, står att jag alltid är ut & inloggad när jag inte ens loggat in. Helkonstigt!

Ja morgon & ganska trött, men oerhört hett ute & mina ögon kliar av pollen, så får ta ögondroppar. Kommer garanterat att få ta fler under dagen.

Ellen Degenerous Show. Anne Hathaway var där för att promota sin tecknade film "RIO". Robyn var där & sjöng. m.m.

Tecknade filmen RIO som promotades av Anne Hathaway.

Tar mig ytterligare en tur med hundarna. Vart ca 3 km i skogsmiljö.

Ska ta mig sedan en cykeltur, behöver skingra mina tankar & behöver lite energi i kroppen av naturen & det spritituella som finns runt oss. Blev en cykeltur på ca 1 mil innan jag cyklade in till stan.

Mår inge bra, så då gillar jag att shopa...

Var först på Myrorna & köpte med mig några böcker för tillsammans 85 kr.

Var sedan på Fujisan för att äta Sushi som är den godaste mat jag vet.

Var sedan på bokhandelrn runt hörnet för att kolla på lite böcker av olika slag, men köpte inget & gick sedan till Ali Baba Livs butik.

Där jag köpte med mig torkad frukt, aloe vera läsk, lösgodis m.m.

Ringde Lia då hon skulle precis sluta jobbet, så vi cyklade upp för att möta varandra vid Röda Korset där dom hade 50% Bokrea, så vart lite böcker. Dessa böcker för 52 kr bara.

Efter att vi varit där var vi på Systembolaget där Lia skulle köpa hem lite vin som hon ville ha hemma. jag behöver inget för har redan rödvin & rosevin hemma.

Efter att ha varit klara där vart vi att cykla bort till den andliga butiken AQ där vi kollade på lite olika saker.

Dom har även öppnat en liten Cafédel där inne så Lia tog sig lite fika & jag åt min andra banan för idag. Efter att ha suttit ett tag & Lia fått vila sina leder ska vi cykla vidare.

Vi ska cykla till Rusta där vi vart att köpa parfymer båda två, men sedan köpte jag minimarshmallows, sista Narnia filmen & lite annat nödvändigt.

Vi cyklade sedan vidare till Willy:s där vi ska köpa hem lite god mat att äta hos Lia & mat jag ska ha hem till mig. Vart bla lax som vi ska göra wraps av.

Vart att äta dillringar & laxrullar, mina med rökt lax & pepparrot.

Vi kollade även på en film hon laddat ner. Tangled. Från Walt Disney & en fantastiskt rolig & mysig film.

Nej, vart att cykla hem sedan med alla mina varor & saker & ska hämta hundarna hos hundvakten för att ta en ordentlig promenad med dom.

Sedan vart det att sätta sig på nätet & satt där i flera timmar på facebook, qruiser, tagged, gayromeo, emailen, MSN m.m.

Hade väldigt svårt att sova...& så hade jag ångrat lite att jag spenderade, så mycket pengar idag.

men närmare 03.00 tiden, så fick jag lite ro i själen & lyckades somna. Drömmer mig bort i drömmarnas värld. ZzzZzZzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar