onsdag 6 juli 2011

Inte skrivit på länge! Trött på alla som inte fattar!!

Jag har haft så mycket att göra & det har hänt så mycket, som är orsaken till att jag inte orkat att skriva i bloggen. Bla. Massa resor, Tingeling som gjort illa sig & är halt & jag ber till gudarna om ska bli bra i sitt lilla ben, massa läkarbesök på ätstörningkliniken m.m. Det är en sak som gör att jag äntligen insett att jag måste ta tag i är det min ätstörning, men supersvårt. Det ändå dom säger är att jag måste få rutiner att äta, men funkar inte.

Var & lämnade en del prov för inte så länge sedan & dom var tydligen inte så bra, plus att jag gått ner 6 kilo, så jag väger nu bara 79 kilo. Jag har inte vägt 79 kilo på 10 år. Jag har fått en tid till en läkare den 13:e Juli.

Jag är rädd att jag inte ska kunna ta jobbet som jag vill pga allt skit som händer & inte nog med det Min far & hans fru har mage nog att säga emot & tycka att jag ska provjobba först & visst kan jag förstå det, men jag måste få komma här ifrån denna lägenhet & denna stad. Jag vet inte hur länge jag orkar hålla på att leva som jag gör. Jag vill ju verkligen få flytta här ifrån. Jag blir motarbetad hela tiden & ingen tror på mig av min släkt & så kallade vänner. Inge tror att jag kan något känns det som.

Så trött på all skit hela tiden. Jag vill inte höra gnäll & visdomsord även om folk säger att dom menar väl, men hur skulle det kunna funka när dom inte ens vet hur jag känner med allt skit???

Varför får jag inte ens en ärlig chans i livet av ens folk jag trodde skulle stöta mig i allt som är. Jag vet inte hur länge jag ska orka med all skit som jag får av allt & alla. Känns inte som om jag alls får en ärlig chans i livet varken från familj, släkt, vänner eller så kallade familj & vänner. Varför??

Känns som om jag är en främmande varelse, som en rymdvarelse eller liknande som ingen kan förstå & inte vet hur dom ska hantera. Ingen ser mitt rätta jag & jag vet inte längre hur jag ska kunna visa hur & vem jag är?? Vad jag ska göra för att folk ska se mig för den jag är?? Inte den dom tror sig se????

Verkar som om det är ingen som ser Mitt Nakna Jag???!!

5 kommentarer:

  1. Önskar att jag kunde åtminstone bara för en stund hjälpa dig och ta bort det som gör ont.....
    Jag vet alltför väl hur det är när ingen SER...när ingen förstår eller ens VILL förstå.
    Ens egen familj kan vara den svåraste....jag har ingen som helst förståelse från min, mer än från min syster.
    Resten har jag nästan ingen kontakt med längre,,,tyvärr, jag är väl en looser i deras ögon.
    Jag har ändå lärt mig att man är ganska ensam och att man ändå måste vara sig själv närmast. Jag kan grubbla mig blå över varför min familj inte ser mig, men de kommer ändå inte att göra det, jag slösar min energi.

    Lyssna på vad DU vill, vad JONAS vill och mår bra av...det är inte lätt, men jag vet att du är en oslipad diamant....verkligen.
    Inget jag säger kan egentligen TA BORT det som gör ont, lika lite som du kan ta bort min smärta....
    Men jag tror att jag till viss del i alla fall kan förstå...jag är också en alien som är konstig i mina närmastes ögon.
    Pilutta dom säger jag.

    Jag vill se dig...och skickar kraft, styrka och mod.
    Lyssna på dig, skit i de andra.....

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Du är en Ängel Karin. Jag är glad att Du är min vän. Kramar

    SvaraRadera
  3. Det löser sig lyssna på ditt hjärta vad du helst vill. Kram Carina

    SvaraRadera
  4. hej på dig jonas

    tackar för en otroligt intressant o läsvärd blogg.
    synd bara att du inte mår bra, hoppas bara att du snart ska må bättre o att dina vänner o familj kan o vill hjälpa dig fram mot ett liv där du mår som bäst...

    ha det bäst killen o sköt om dig...

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket jag försöker mitt bästa & ska fan bli att må bättre. Har jag gett mig fan på att jag ska.

    SvaraRadera