onsdag 14 september 2011

Drömde om Alpackor i natt igen.

Jag drömde inatt igen om den Underbara Djursorten Alpacka, som jag drömt om tidigare.

Jag hade nu fått fler än dom jag drömde om förrut som var 2 dräktiga ston som ena i den förra drömmen fick ett föl. Ja i denna dröm hade även detta andra stoet fått ett föl & dom var nu 3 st. vuxna alpackaston. Jag hade sålt det ena fölet som var ett hingstföl, men jag hade för dom pengarna köpt in ett vit sto till vad jag minns när jag vaknade. Så hade nu 1 st. Ljust fawnfärgat sto, 2 st. vita ston & 1 st. rosagrått sto.

Det visade sig att flera av dom i drömmen var dräktiga efter att jag haft en fin alpackahingst hemma hos mig. En av stona födde ett fint helbrunt föl, sto, men det föddes även ett litet vit föl till, hingst & ett ljust fawnfärgat föl, sto. Medans det sista stoet var för ung för att vara dräktig.

Jag hade en himla tur som fått så många stoföl & jag var så lycklig, men vart jag bodde är fortfarande ett stort mysterium??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar