fredag 16 september 2011

Drömt andra konstiga drömmar med...

Jag har även förrutom dom drömmar...jag haft om Alpackor även haft en del andra konstiga drömmar där flera människor som jag känner eller är bekant med har varit med. Bla. Kent en kompis, Krister mitt ex., Björn ett föredetta strul, Lars-Åke "Babsan" Wilhelmesson, en av mina bästa vänner Camilo Alexander, min kompis Jonas A. & en del andra människor.

Det var en superkonstig dröm där alla dessa människor ville att jag skulle bli deras pojkvän eller bara för att ha sex. Alltså helkonstig drömmar. Tänkte först inte berätta om dom, men min blogg heter ju Den Nakna Sanningen! så klart jag ska berätta om dom.

Ja alltså det har varit drömmar där folk har klätt av sig nakna för mig, varit hårda & verkligen visat att det är mig eller min kropp dom har varit ute efter. Kent bara klädde av sig naken framför mig utan anledning & började gnida sig emot min påklädda kropp. Jonas ståendes naken utanför min dör när jag öppnat den. Camilo Alexander brottat ner mig & börjat pussa på mig. Krister som jag vet fortfarande är kär i mig bara gör allt för att jag ska bli han. Samma med Björn. Babsan i glitterklänning med snoppen hängande utanför...Hahaha! Alltså det var varit superkonstiga drömmar jag haft som sagt var.

Jag undrar bara vad drömmarna kan betyda för dom är ju väldigt konstiga tycker jag & har ingen som helst aning om hur jag ska tolka dessa drömmar??? Någon som vet??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar