måndag 5 september 2011

Drömde om att jag skaffade Alpackor.

Jag drömde en Helt Underbar Dröm...mellan lördag & söndag inatt. Ja, att jag jag hade varit på en alpackafarm & jag köpte 2 st. dräktiga alpacka ston, ett ljust fawnfärgat sto & ett rosagrått sto. Efter bara någon vecka efter när dom kommit hem till mig. Ja...hem till mig på någon liten gård jag bodde på. Vet dock inte hur jag hade fått tag i gården? Om jag köpt eller fått den? Men så på dagen födde det fawnfärgade stoet ett litet fint & vit stoföl "cria".

Jag var så himla lycklig...& efter att ha kollat att den supersöta, lilla flickan mådde bra, gosat med hennes mamma & henne lite så vaknade jag.

Jag kände mig alldeles varm & lycklig i hela kroppen. Jag hoppas att mina drömmar snart slår in, så att jag får vara lycklig & fri från min ständigt psykiska dåliga mående, av att bo en lägenhet & vara berroende av försörjningsstöd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar