torsdag 29 september 2011

Maria Montazami...

Maria Montazami...har kommit in I Våra Hjärtan genom "Svenska Hollywoodfruar", men även genom att hon varit med i gaygalan, matlagningsprogram, morgon & diskutionsprogram, men även för att hon gett ut en egen kollektion av väskor, hundkoppel, skålar, tofsar & läppstift m.m.

Hon har nu även kommit ut med en bok om livstil & jag måste bara ta & köpa den så fort jag har fått pengar. Tyvärr kunde jag inte åka på bokmässan som var nyligen & där hon signerade sin bok. Jag hade jätte gärna velat träffa henne då hon verkar var så himla söt, snäll & gullig.

Hon är verkligen en personlighet som man blir glad av att se & hon förgyller mina måndagar på TV när jag kollar på henne på "Svenska Hollywoodfruar" & när jag ser henne i andra program. Hur kan man inte mer än att älska henne, denna underbara kvinna??! ♥ ♥

Hon har även en egen blogg där hon berättar om sitt liv för människor som vill veta mer om det. http://blogg.amelia.se/maria-montazami/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar