torsdag 27 oktober 2011

Beställt några böcker...

Jag har idag varit inne på den underbara internetbokhandeln Adlibris & kollat böcker. Jag har haft riktigit svårt att bestämma mig vilka böcker jag ska ta & beställa.

Jag satt först & tänkte att jag skulle beställa "Spiderwick böckerna" i en bokserie & en "Avatar" konstbok, men dom alla var ganska dyra & det skulle bli att kosta typ 250 kr mer än dom 4 st. böcker jag beställde nu i stället. Vit var det fler böcker, men ja dom ska beställas senare ändå. Ja, men oavsett så kommer jag ju till slut ha köpt alla böcker jag vill ha & fler blir det säkert senare med. Jag beslutade mig för att istället beställa böcker om Alpackor som jag vill läsa & lära mig mer om & läsa engelska. Böckerna kan ni se här nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar