lördag 15 oktober 2011

Svårt med sömnen, mycket tankar & annat...

Jag har haft svårt att sova på kvällarna & ofta suttit uppe i olika tankar i huvudet som snurrar. Bla. pratat med Oscar som är en gullig & trevlig kille som visar sig ha haft liknande problem i livet som jag. Vilka dom är dock går jag inte in på det är mellan oss.

Jag har även tankar som stiger mig åt huvudet & gör mig alldeles snurrig & får mig inte att kunna slappna av för att sova. Tankar som gör att jag måste få utlopp...men svårt när jag inte vågar ge mig in i den prövning som kanske skulle kunna bli min lycka. Allt är dock inte så lätt & jag önskar att jag kunde på hjälp på vägen till total lycka som jag skulle få vara om jag fick leva mitt liv på landet.

Ja ett lugnt liv på landet. Kanske med en egen lanthandel eller inredningsbutik blandad med nya & gamla saker, men sedan självklart även djur som alpackor, hundar, höns, hästar m.m.

Hoppas jag får självförtroendet & tågan till att få det gjort, så att jag får det jag vill ha i livet, men mest att jag ska kunna få vara frisk, så att jag kan få det jag vill ha i livet. För vill inte bli den som ska vara någons hemmafru, visst hade det vrit skönt ibland, men fan är inte sån som människa, vill förtjäna mitt uppehälle & levende. Hatar att inte kunna få vara den jag vill vara i livet & det är inte en sjuk, arbetslös & destruktiv kille. Jag vill vara den glada, roliga, lite galna & härliga kille som förtjänar kärlek & total respekt i livet.

Ingen kan väl ha missat att jag gillar Maria Montazami. Hon är verkligen en härlig & inspirerande kvinna man blir glad av att se. Jag skulle vilja ha flera av hennes produkter som hennes "tassels" tofsar, någon av hennes väskor, hennes hundkoppel & ja vem vet mer. Jag har härligt nog fått hennes bok av min kompis Krister. Var snällt av honom att köpa den åt mig även om jag ville ha köpt den själv, fick även en annan bok av honom.

Fattar inte varför?? Jo eller jag vet varför, han har fortfarande kärlekskänslor för mig, men jag kan INTE besvara dom. Kommer aldrig kunna det som jag känner. Jag vill ha en mogen man som är ansvarsfull & omhändertagande samtidigt som han låter mig göra det jag älskar som är att hålla på med djuren, konst, skriva, sjunga & annat.

Ja, jag Undrar verkligen om det finns några gentleman kvar där ute i världen. Ja finns dom verkligen kvar någonstans där ute??! För det verkar inte finnas några kvar i Sverige.

En man som verkligen vet hur man behandlar en annan man med kärlek & respekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar