torsdag 22 december 2011

Nu nalkas det Jul & hoppas att ni alla får en bra Jul!

Jag Önskar Er Alla en Riktigt God Jul!

Att ni får fira den med nära & kära. Jag ska fira min Jul uppe i Dalarna hos min pappa, hans fru & en hel del släkt på min pappa's sida & hans fru's sida.

Vi kommer nog att bli ca 15- 20 st. under Julen då tyvärr inte mina syskon kommer hem detta år, men får träffa dom framöver istället.

Dagen efter Julafton blir det Kalkonmiddag hemma hos farmor & dagen efter den ska jag hem till mamma för att äta lite Julmat & bara umgås, sedan bär det av hem, så blir inte borta så länge.

Jag stannar bara mellan den 23- 26 i Dalarna sedan hem, fira Nyår med Vänner & sedan bär det iväg på en till resa i Januari till Göteborg.

Nu hoppas jag att ni alla får en Riktigt God Jul tillsammans & speciellt Julhälsningar till min kära släkt jag inte träffar & mina vänner där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar