lördag 25 februari 2012

Fredag...Känner Mig OFF! Kungafamiljen! Intelligens! Musik & annat...

Fredag...Suttit med bloggen min & på qruiser. Fattar inte vissa människor att låt mig vara annars blir jag förbannad & tro mig ingen vill se mig förbannad. Nej, nu ska jag släppa skiten & vara glad. Solen skiner ute, den värmer skönt & det är verkligen vår i luften. Där emot har jag en låg period nu tyvärr i mitt mående...

Pratades om Kungafamiljen's nya lilla tillskott, bebisen ska heta "Estelle Silvia Ewa Mary" & bli hertiginna av Östergötland. Jag hoppas att dom nu lämnas ifred, så att dom får njuta av stunden hemma nu med henne utan en massa jäkla papparazzifotografer & journalister som tränger sig på. Jag tycker att första tiden med sina nära & kära är viktigast, inte att några själviska människor som bara vill tjäna pengar ska fota dom. Nej, låt kungafamiljen vara. Dom är ju inte mer människa än någon annan människa & vill ju även ha lite intergritet & egentid för sig själva nu med sin lilla nya familjemedlem.

Fixat lite brunsh...Vart en klar grönsakssoppa i en kopp, 3 st. sesamknäckebrödmackor med smör på, sista av hjortkorven jag köpte på marknaden i vintras, mortadellakorv, lite rullad goudaost & 4 st. kokta ägg. Efter att ha ätit vart det att ta & gå en sväng ut med hundarna mina. Glömde kameran inne & behöver laddas då det knappt är något batteri i den. Efter att ha kommit in har jag tagit en skön dusch.

Kolla facebook, gayromeo & MSN m.m. Jag har dejtat några killar redan i år, men känns som att jag vet inte som jag känner någon "spark" som jag vill känna. Varför finns inte en sån "spark" kvar längre, eller är det bara, så enkelt att jag inte träffat den rätta än. Men sedan kan man ju fråga sig hur många år det ska ta då att hitta honom??

Fick idag av en person på Qruiser en helt underbara kommentarer över min blogg & mig som människa. Det kändes jätte bra & värmde mig oerhört mycket i hjärtat mitt & en av världens bästa vänner Alexander Camilo gav dessa fina ord till mig....

"Den som inte ser dig saknar ögon. Den som inte hör dig saknar öron. Den som inte älskar dig saknar hjärta. Och den som inte vill ha dig som vän får helt enkelt skylla sig själv. "

Älskar Dig vännen min.

Ut med hundarna en sväng på ännu en solskenspromenad, men känns inte som det finns någon sol i mitt liv. Usch...vilken låg dag jag har idag. Vill bara få må bättre i livet. Jag dricker sedan en flaska lättglögg när jag kommer in, Blossa Lingon. Ätit en müslibar med choklad på chatar med folk på MSN & qruiser. Ska komma att chata med en massa olika människor hela kvällen om olika saker i livet.

Funderar en hel del på livet & vad jag vill göra...men med miljoner tankar & med ett tankesätt som endast 3 % av hela världens befolkning har som jag fick veta av den psykiatriska expert som gjorde min intelligensutredning är att jag har ett helt annat tankesätt & kan tänka & koncentrera mig på fler saker än andra människor kan. Normalt kan en människa konventrera & tänka på ungefär 3 st. saker. Jag kan tänka & koncentrera mig på 5 st. eller fler saker, vilket gör att mitt huvud går på högvarv hela tiden, men det gör även när jag mår dåligt att jag har svårt att koncentrera mig på sakerna.

Lyssnar på en ganska ovanlig artist nog i dom flestas ögon,Vasko Boyanov Trayanov "AZIS" från Bulgarien (Balkania).

Han & hans video's är ganska extrema, men skönt gung om än lite snuskig texter. 3 st. av hans låtar nedan på länkar från Youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=X7htdiXcqio&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ZEsb36hScNw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=1hYFAZ0CcLA&feature=related

Sedan mer musik på Spotify. bla AZIS där med, men även Tarkan Tevetoğlu, Gohkan Tepe, Murat Boz, Ismail YK, Pablo Alboran & Kostas Martakis. Spotify krånglade en hel del efter ett tag, så lyssnar på den musiken jag har på datorn istället.

Kostas Martakis är verkligen en av dom vackraste killar jag någonsin sett i hela mitt liv. Hans ögon om han var framför mig skulle få mig att smäta som smör i solsken. Älskar killar med mörkt hår & blåa ögon. Hans websida: http://kostasmartakis.activeboard.com/

Kollat på "Winter Wipeout". Ett tävlingsprogram i vattenmiljö, men massa skum som ska föreställa snö. Dom tävlar i olika hinder banor helt enkelt i vattenlandskap.

Mitt ex. Krister...var här en sväng för att hämta lite saker han hade lånat mig. Han var även gullig att ge mig lite pepparkakor. Tack Krister! Kram... Jag var ut med hundarna på en liten sväng när.

Lyssnat på Tarkan Tevetoğlu....& försöker att få ut lite av mina tankar som finns i mitt huvud nu. Han kan få mig att tanka om lite om hur jag mår. Gillar verkligen hans låtar jätte mycket. Han sjunger på turkiska, men jag har en bekant som beskrivit vad hans låtar handlar om & dom stämmer in på mig mycket. Som ett trasigt hjärta, olycklig kärlek, förlorat någon man älskar & m.m.

Chatar med folk bla. Jesper som fick mig på lite bättre humör. Han är så himla söt & snäll. Ja & jag kollade facebook..Chatat lite med pappa, Camilla, mitt ex Magnus i Kiruna, Simon, H, Alexander Camilo & Amerikanske Andrew. Ska ut med hundarna på sin sista sväng innan det sedan blir dags för att sova. ZzZzZzzZzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar