lördag 31 mars 2012

Fredag...En lugn & ren film & TV-dag idag!!

Upp & ut med hundarna & man känner verkligen att det är vår i luften. Folk planterar ut små blomarrangemang på sina tomter & snödroppar & krokusar syns ju redan på många ställen. Efter att ha lämnat av hundarna så...

gick jag ner till lokala spelbutiken & köpte påfyllnad till mobilen min. Har sms:at med Fiske Tobias & Snygg Jesper. Var även på Tempo för att köpa lite mangojuice, bananer & bröd m.m.

Hemma & sätter mig vid datorn på qruiser, facebook & skriver i bloggen min. Funderar dock en hel del på livet?! Känns som om jag kört fast lite & inte vet hur jag ska ta mig vidare i allt?? Funderar ju på utbildning, jobb & annat, men vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans??!

Ätit lite mackor med lufttorkad chorizo & till det blir det sedan en banan efteråt. Dricker mangojuice till. Fortsätter att sitta på qruiser, men även nu på gayromeo.

Kollat på TV på "Border Security Australia" 2 st. avsnitt. Handlade mycket om drog & matsmuggling.

Är ute med hundarna mina...på en skön promenad & det är lite bättre väder ut, men jag vet inte bara är så himlaoff känns det som. Trött & seg i hela kroppen.

Se film...en Westernfilm. "Bandidas" Sent 1800 tal i Mexico. När en ung kvinnas far skjuts & bestuls från deras mark, men han överlever efter att nästan ha dött. Hon tvingas söka sig till brottets bana för att hämnas sin far & folket som mördas för deras mark & när en annas kvinnas rika far brutalt mördas & hon flyr från mördarna, tvingas även hon att följa brottets bana, men bara för att sätta ditt dom som mördat hennes far, stulit hans förmögenhet, hem. Tillsammans skapar dom en allians för att störta brottslingarna som består av en man som säger sig tillhöra dom stora bankerna. Kvinnorna rånar även på vägen några banker & allt går inte riktigt som dom tänkt sig i början, men dom måste enas för att störta brottslingarna. Dock måste dom få hjälp med att lära sig skjuta ordentligt, komma överrens & få lite attityd för att klara av det dom ska kunna göra.

Läst lite inredningstidningar...ett tag. Finns mycket kul att kolla på nytt som gammalt. Jag föredrar ju många gånger det gamla, men finns mycket nytt som är snyggt med.

Ätit lite mer. En tomat & basilikasoppa med krutonger i den & knäckebröd till med smör på.


"Year one". Stenålders & Bibeldrivande komedi. Småkul, men nu när man sett den några gånger får den nu gå i graven & försvinna från min dator.

Kollat lite på datorn & internet. Facebook, helgon. Chatat med pappa lite på facebook. Ut med hundarna snabbt!!

Kollat på "Winter Wipeout" Hinderbane tävlingsprogram. Det var säsongsavslutning.

Chatat med Florist Kristoffer, Djur Tobias & Fiske Tobias på MSN. Även skrivit lite med jätte gulliga & trevliga Gris Eva "Miss Piggy's Pet Pigs". http://www.minigrisar.se/ , med mamma & lite andra människor på facebook.

"Home Alone 3" Amerikansk komedi från 1997. Fyra skurkar har stulit ett värdefullt mikrochip som de har gömt i en leksaksbil för att lura tullen. Genom en förväxling av väskor på flygplatsen råkar en äldre kvinna få med sig leksaksbilen hem och ger den i sin tur till grannpojken Alex. Skurkarna vill givetvis ha bilen med chipet och beslutar sig för att göra inbrott i alla hus i kvarteret. Men åttaårige Alex är förberedd på deras besök. I rollerna: Alex D. Linz, Olek Krupa, Rya Kihlstedt, David Thornton, Haviland Morris, Kevin Kilner, Marian Seldes & Seth Smith m.fl.

Ut med hundarna, läsa lite & nu sedan ta & sova. ZzZzZzZ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar