tisdag 27 mars 2012

Måndag...Fått pengar. Betalat räkningar. Shopa lite & Sushi, Förlovning m.m.

Ännu en dag i Örebro...Suttit på qruiser, facebook & MSN för att kolla min mail & sånt. Även redigerat bilderna som jag ska ha till min blogg. Får se vad som händer idag...Ska även kolla om jag fått mina pengar. Ut med hundar & annat...

Betalat räkningarna mina. Usch...vad mycket räkningar denna månad. Det vart ca 1100 kr extra på räkningarna denna månad så får dra in på en del & välja vad jag ska göra denna månad med resten. Viktigast är att jag ska köpa mat & annat.

Jag tar en tur in till stan med bussen. Jag går på Myrorna först. Bivråken var såld, men jag hittade en bok om The Lord of the Rings om hur dom spelade in den filmen. Gick sedan till Ali Baba för köpa en dricka, torkad frukt & clementiner. Träffade utanför på en jätte trevlig kvinna med en jätte trevlig Chinese Crested Dog som kallades för "Nimbus". Efter att ha pratat en stund gick jag till Röda Korset där jag hittade 4 böcker, Hörnkiosken där nere där jag köpte tidningen...vidare uppåt till inredningsbutikerna Entré & Village där jag bara kollade. Sedan in på Indiska där jag köpte ett Buddhahuvud. Vidare till att gå till lilla Asiatiska butiken för att köpa inlagd ingefära, citrongräs, räkchips & räkcrackers m.m. Vart så sugen på det som ligger brevid då jag inte ätit, så vart att...

Äta Sushi med Misosoppa & sjögrässallad brevid på Sushi Take Away. Efter att jag handlat gått till ICA för att handla lite. Gick en bit för att tiden skulle gå sedan & åkte med bussen hemåt, men innan jag kom hem. Hoppadde jag av stationen innan för att gå in på Tempo för att köpa mangojuice & lime m.m. Ut med hundarna en sväng.

Sätter mig på facebook ett tag. 2 kompisar till mig, varav en som jag gick på gymnasiumet med har förlovat sig. Jag är så himla glad för dom båda hästkillarna. Fantastiska & gulliga killar båda två & jag önskar dom alla lycka i världen & välgång i livet.

helgon där jag chatat med en del trevliga killar & straighta var dom med. Hehehehehe...Druckit mangojuice, MSN, Chatat med bla. Snygg Jesper, Djur Tobias, en av absolut bästa killkompisarna man kan ha; Camilo Alexander & Engelska Justin m.fl. sedan även suttit på tagged. där jag skrivit med Engelska kocken Alex.m.fl.

Ut med hundarna snabbt & sedan försöka att sova. ZzZzZz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar