tisdag 3 april 2012

Måndag...Cryogenic! Skriva mycket, sitta vid datorn & drömma...

Träningsverk idag, så det skriker om det efter helgens dansande hela natten & söndagens promenad i Garphyttans Nationalpark (naturreservat). Ut med hundarna & så som vanligt! Jag drömde någon konstig dröm om färgmönster & annat. Något som kallas för Cryogenic's dröm har jag fått reda på, men vet inte riktigt vad det betyder??!

Suttit sedan framför datorn & ska bli att sitta framför den nästan hela dagen kan man säga. Dels för att chata & skriva med folk på facebook & qruiser, men sedan i allafall på bloggen med det blogginlägg som ni fått se från helgen.

Även tittat lite på TV på Science-Fiction serierna "Stargate Atlantis" & på "Stargate SG-1".

Skriver....på en av mina böcker bl a. Jag har även ätit lite...mackor med 2 st. stekta ägg & 2 st. med pepparrotsvisp på & en liten banan. Druckit mangojuice till.

Sätter mig på facebook, qruiser & gayromeo en stund & snart ut med hundarna igen på deras dagliga långpromenad. Så himla trött & jag känner verkligen av pollen i luften jätte mycket, vilket gör mig superseg i mitt huvud. Konstant trött pga allergin.

Lagat lite mat. Pad Thai. Till det att dricka vart en saft på persikor & apelsin. Jag brukar inte gilla persika på saft, men denna var supergod. Kollat på tagged en sväng med under tiden som jag åt.

Pratat med Lia lite. Sedan suttit på blocket.se på allt möjligt som olika hönssorter, Alpackor, olika sorters katter, olika sorters hästar, olika sorters hundar & Gårdar m.m.

Fanns en hel del fint att kolla på & drömma om...som Sphynxkattungar eller varför inte en fin egen gård vid en sjö.

Skriver i ena boken min...ett tag. Även suttit på facebook & MSN & skrivit/chatat med folk & även tagit bort en del folk från facebook som jag känner inte behöver vara kvar & fler kommer det att bli kan jag säga. Tog bort ca 20 st. nu, men skulle säkert kunna ta bort några hundra av dom nästan 600 personerna som jag hade där. Sms:a lite med Philip. Du ska veta att du alltid kan prata med mig. Kram....Nej, ut med hundarna nu & sedan sova. ZzZZz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar