onsdag 9 maj 2012

Jag vill be folk om ursäkt för en del saker...

Jag har beslutat att be folk om ursäkt om jag använt deras bilder i bloggen. Jag vill ju inget illa och har ju oftast visat upp Era hundar, katter, hästar, andra djur, hus till salu och en massa annat som något vackert och ett djur som jag gärna skulle vilja ha. Inget elakt menat och jag vet att jag borde be om lov först.

Det ända jag kan säga till mitt försvar är att jag hittat bilderna på google.se, altavista.seblocket.se, hemnet.se, hästnet.se och andra sidor, så alltså INTE från era hemsidor eller INTE från chinesecrested.no sidor eller något sånt heller.

Jag hoppas att ni nu mot tar min ursäkt och att jag nu får behålla bloggen som den är, men ska i framtiden tänka på att fråga om jag får använda en persons bilder eller inte.

Med Vänliga Hälsningar...Jonas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar