söndag 20 maj 2012

Lördag...Lugn dag hemma. Mycket Hund och Hästskrivande på facebook.

Lördag...Strålande sol ute och verkligen superfint väder, men jag känner mig tyvärr ganska off. Jag har idag settat med bloggen hela förmiddagen efter att jag var ute med hundarna mina och ska komma att sitta med den en bit efter lunch med och sedan även på facebook med för att se vad som hänt och även en kort sväng på qruiser. Känner mig off så kommer inte bli jätte mycket att skriva om i bloggen idag, men lite ska jag allt få in här.

Var ut med hundarna på dags promenaden och fixat det sista med bloggen min innan den lades in. Ätit lite mackor med olika pålägg på. Pepparrotsvisp, champinjoner och soltorkade tomatersås och andra med barbequesås med skivad zuchini (eller hur det stavas)  och skärgårdssillen som jag hade kvar i en burk. Jag har dock inte idag komma att bli så jätte mycket för att äta dirrekt då jag inte känner så mycket aptit. Tyvärr har jag såna dagar emellanåt tyvärr.

Kollar på facebook, chatat och skrivit. Skrivit om hundar mest hela kvällen, men även om hästar med. Chatat med en kille som heter Christoffer som addade mig på facebook. En djurälskande och trevlig kille som har höns, ankor, stallkatter och 2 st. hästar m.m. Han pratade om att han skulle skaffa en Pomeranian (Dvärgspets). Dom är så söta! Det är även riktigt kul att få nya vänner och det är en massa människor som addar mig på facebook och vill bli mina vänner.

"Grease 2" Amerikansk tonårsmusikal och en klassiker om ung kärlek och tonårsliv. Med Michelle Pfeiffer och Maxwell Caulfield. Riktigt söt och mysig film!!

Sitter även en sväng på gayromeo och MSN förrutom facebook och qruiser. Chatat med flera olika gulliga människor. Jag har en hel del mysiga människor att chata med bl a. Blondin Peter och Sydamerikanske Joao, men även många flera människor. Nej nu ska jag sedan ut med hundarna och gott ta och lägga mig för att sova skönt i min säng sedan. ZzZzZzz... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar