tisdag 29 maj 2012

Måndag...Kursen, Polisen, Försörjn.stöd m.m.

Supertrött och väldigt off idag. Vill inte alls åka någonstans idag, men jag måste gå på kursen och måste även förrbi vid polisen och försörjningsstöd under dagen. På kursen sedan och kännt mig off hela dagen. Fått en del gjort och ännu mer blir det på onsdag. Jag gick samtidigt som Agneta och ska ta och cykla in till till stan för att först gå till Polishuset för att få ut ett kvitto, efter det cykla till Försörjningsstöd och efter att ha lämnat papprena där så cykla jag hemåt.

Varit ute med hundarna på en promenad och sedan hem för att bara dega...

Duschat...ätit lite ravioli i tomatsås, druckit mineralvatten till och sedan bli att sitta med datorn min och internet. Jag ska även sätta mig och skriva med ett blogginlägg från söndagen. Sedan satt mig på facebook, ska även ta och kolla helgon, gayromeo och qruiser m.m. för att kolla vad som hänt hos, släkt, vänner, bekanta och annat lössläppt folk som vill ha kontat med en på olika sätt.

Ätit lite dadlar...men ska ta och göra lite ordentligt att äta. En massa gott i ett ihopplock. En egenkomponerad kålsallad, lime och vodkasill, gurka, rullade ostskivor, svarta oliver och lite skivade tomater.

Kollat på den Engelska variationen av matlagnings och tävlingsprogrammet "Masterchef".

Ut med hundarna en sväng och sedan fortsätter på qruiser, MSN och facebook, men mest på facebook. Måste även berätta att min stressmage inte varit snäll emot mig idag. jag har verkligen fått riktig magknip idag som inte alls varit skönt. MSN med bl a. Blondin Peter, Snygg Jesper m.fl. Funderar en hel på hur livet kunde ha varit om inte allt bara blivit skit som det blivit många gånger. Varför just jag fått en så jobbig uppväxt och varför just jag blivit utsatt för att förlora folk jag älskat, varit så himla sjuk, förlorat min värdighet så många gånger och varför just ja ska gå genom så svåra prövningar i livet hela tiden??

Kollat på den underbara komedisjukhusserien "Scrubs". Ut med hundarna och sedan sova. zzZzZz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar