onsdag 16 maj 2012

Tisdag...Lugn, men ganska jobbig dag hemma!!

Varit ute med hundarna som vanligt och sedan satt mig vid datorn min. Jag har bloggat med 2 st. inlägg ett för helgen och ett för måndagen. Inlägg bl a. från den underbara helgen, så kolla in på mitt blogginlägg. http://j-naken-sanning.blogspot.se/2012/05/fredagstadat-och-jesper-kommer-lordag.html

Insett att jag ska vara mer försiktig nog kanske vad jag ska skriva om i bloggen och att när och om jag blir tillsammans med någon så kommer jag att avslöja ännu mindre har jag insett för folk är avundsjuka där ute. Även om dom själva inte vill erkänna det så är folk sjukligt och rent psykopatiskt avundsjuka på saker som händer i ens liv.

Jag ska skriva om en del personligt från mitt håll, men insett att allt som har med kärlek och annat djupt att göra får ligga lite mer i skymmundan nu då jag inte vill att mitt liv ska bli förstört för att folk lägger sig för mycket i vad jag känner och tänker om folk. Så nu kommer det att i fortsättning handla om mer ytliga saker och ytterst lite om vad som händer i mitt kärleks och vänskapsliv.

Ut med hundarna på en promenad i lite halvdåligt väder och kommer nog bli regn och sedan äta en brunch...russinbröd med dillkaviar och gurka, några med chili och vitlökskorv, några körsbärstomater (cocktailtomater) och mangojuice att dricka till.

Suttit på Alternativ.nu för att skingra mina tankar lite om saker och ting. Kollat på höns av olika sorter mest, men jag har även kollat och lagt in lite olika annonser på olika billiga hus på deras husannonssida för billigare hus som finns där på sidan.

Middag...vart ostfyllda tortollinipasta med resterna av den köttfärssås som jag hade kvar sedan Jesper var här. Några skivade körsbärstomater och till det en kanna med björnbärssaft.

Kollat på lite TV på det jätte bra matlagnings och tävlingsprogrammet "Masterchef". Engelska.och 2 st. avsnitt.

Sms:at med Skönsångaren Philip. Jag ska ta en varm dusch för att bli lite varm i kroppen min och ska fortsätta att kolla på TV mer. Öser ner ute. Jag hoppas att det är fint väder på tisdag då jag ska börja kursen annars blir det jäkligt jobbigt för mig att ta mig dit. Känns som en massa bara är fel idag och mer ska det komma att bli. MSN nu med och chatar med Jesper om en del saker, ska inte gå in på vad men mycket djupa diskutioner. Var annat med andra människor som gör att denna dag har blivit till väldigt jobbig. Så trött på livet över huvudtaget och nervö över hur det ska bli på kursen jag ska börja på i morgon.

Sitter även på facebook lite, men kollar nu främst på "Americas Next Top Model Allstars". Amerikansk realityserie från 2011. Säsong 17. Avsnitt 8 av 13. Modellerna måste skriva och sjunga en sång om sig själva. Pot Ledom. Rapparen Game regisserar flickorna i musikvideor som baserats på deras alster. Alexandria fick åka hem tyvärr.

Här är alla video's som ni kan lyssna på: http://www.youtube.com/watch?v=svX3xbexkNU&feature=results_main&playnext=1&list=PLFB9C25A2A0A30962 eller ännu bättre se alla videorna på: http://www.youtube.com/watch?v=lvHv8z1N3k8&feature=list_related&playnext=1&list=SPDECC92C5FBEB7A97

Suttit på MSN och chatat med tonårskompisen Patric. Skönt att få snacka av sig lite. Skriver även med Skönsångaren Philip på facebook. Känns som om livet bara är rent förjävligt, men jag måste försök att sova nu då jag ska börja min kurs på tisdag (i morgon). Ut med hundarna och sedan nattinatt. ZzZzZz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar